قیف فروش مناسبی که به طریق درستی پیکربندی شود میتواند بازاریابیتان را خودکار کرده و به شما در ارتقای درآمدتان به شیوه خودکار کمک کند.
یکی از مفاهیم اصلی در صنعت بازاریابی دیجیتال، قیف فروش است. با وجود عجیب و غریب بودنش، میتواند یک شبه، یک کسبوکار را از هیچ و حالت ناشناخته به یک ماشین کسبوکار چند میلیون دلاری، با سیل عظیمی از مخاطبان تبدیل کند. در حقیقت متخصصان ماهری شغل خود را حول پیادهسازی این مفهوم برای کسبوکارها شکل داده اند.
قیف فروش، شبیه به قیف معمولی است چرا که در فروش نیز چیزی شبیه به فیلتر شدن رخ میدهد. در بالای قیف بازدیدکنندگان بسیاری وجود دارد که ممکن است وارد قیف شوند اما برخلاف قیف معمولی تمام آنچه وارد قیف میشود به انتها نمیرسد.
در اتوماسیون بازاریابی، اغلب قیف فروش را به صورت یک فرآیند چند مرحلهای چند منظوره توصیف میکنند که در طی آن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل میشود. قیف فروش، چند مرحلهای می باشد، چراکه مخاطب از فاز آگاهی نسبت به برند تا فاز اقدام به خرید کردن باید مراحل متعددی را طی کند.
ایمیلهای گرم پشت سرهم شامل مواردی مثل داستانهای ارزش محور شخصی سازی شده، آموزش و حتی ترغیب مخاطبان به سمت وبینارها و البته پیشنهادات محصول، همهی اینها در طی روزها و هفتهها انجام می پذیرند. حقیقت این است که بسیاری از مشتریان بالقوه در ابتدا از وبسایتتان خرید نمیکنند به خصوص اگر همین امروز با برند شما آشنا شده باشند؛ به زمان نیاز است. بنابراین قیف فروش یک فرآیند چند منظوره است. چراکه طیفی از تجارب رابطهسازی و برقرارکردن ارتباط وجود دارد که طی چندین مرحله رخ میدهد.
تفاوت وبلاگ با وب سایت چیست؟
چگونه می توان تشخیص داد صفحه ای که می بینیم یک وبلاگ است یا یک وب سایت؟
در طراحی سایت و طراحی پرتال هیچ قانون همه گیری وجود ندارد،لیکن ۴ تفاوت اساسی میان این دو وجود دارد: فرمت(شکل)، نرم افزار، شخصیت و جامعه.
مهمترین عامل مشخص کننده یک وبلاگ از وب سایت شکل آن است. برای تمایز این دو از یکدیگر باید دید:
آیا مطالب به دنبال هم می آیند؟
آیا طول آنها تنها چند خط یا پاراگراف است؟ اگر نه آیا مطالب طولانی تر
بوسیله لینک هایی مثل” بیشتر” یا” اینجا بخوانید” ادامه می یابند؟
https://pezhvakweb.ir/differences-between-blog-and-site-design
در ادامه به ۷ دلیل میپردازیم که شما را هم قانع خواهند کرد:
چیزی که ویدیوها را مجزا میکند این است که قدرت صدا و تصویر را با هم دارند و به همین علت مستقیما روی افراد تاثیر میگذراند.
افرادی که در این عصر زندگی میکنند، آنقدر سرشان شلوغ است که به هیچ وجه حوصله خواندن متون طولانی را ندارند و به همین علت ویدیو انتخاب خوبی است که بواسطه آن، چنین افرادی را جذب کنیم. زیرا به واسطه ویدیو میتوانیم در مدت زمان کوتاه، حجم بسیار بالایی از محتوا را به مخاطبان خود انتقال دهیم.
افراد با دیدن محصولات، راحتتر برای خریداری تصمیم میگیرند و همچنین صدا کمک میکند که همه توضیحات تکمیلی در مورد هم محصولات و هم خدمات بازگو شود. در نتیجه افراد همه چیز را در رابطه با محصولات یا خدمات شما در مییابند و همین کافیست که قدمی برای فروش بردارند.
هنوز خیلی از افراد فروش آنلاین را قبول ندارند و ویدیو مارکتنگ فرصت خوبی است که آنها را با نشان دادن درست محصول خود، قانع کنیم که از فضای امنی خرید میکنند.
ویدیوهای معرفی محصولات و خدمات، روی زمان فعالیت فرد در وبسایت شما (Time on site) تاثیر مثبت میگذارند. همین افزایش زمان فعالیت در سایت، هم بر اعتماد موتورهای جستجو هم تاثیر مثبت میگذارد.
باسلام ، دبلیو اچ ام سی اس چیست ؟ اسکریپت مدیریت هاستینگ WHMCS یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین سیستم های مدیریت هاستینگ و صورت حساب می باشد . در حال حاظر اکثر هاستینگ های برتر ایران و برترین هاستینگ های دنیا نیز برای مدیریت صورت حساب ها و هاسینگ خود از این سیستم استفاده میکنند و این خود نشان دهنده محبوبیت این اسکریپت در ایران می باشد .
شما با اسکریپت whmcs میتوانید به راحتی میتوانید یک سیستم حهت فروش و ارائه خدمات هاست و دامنه (میزبانی وب) ، نمایندگی هاست و دامنه ، سرور مجازی و اختصاصی یا فروش لایسنس های نرم افزار (لایت اسپید ، سی پنل ، دایرکت ادمین و…) راه اندازی کنید ،این اسکریپت از زبان فارسی و درگاه های مختلف بانکی ایران نیز پشتیبانی می کند . و در حال حاظر قالب های فارسی بسیار زیادی نیز برای آن وجود دارد .