طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

قیف فروش (Sales Funnel) چیست؟

https://pezhvakweb.ir/wp-content/uploads/2017/09/1121loJRaedvCCgisnPb3Vm6-923x400.png

قیف فروش مناسبی که به طریق درستی پیکربندی شود می‌تواند بازاریابی‌تان را خودکار کرده و به شما در ارتقای درآمدتان به شیوه خودکار کمک کند.

یکی از مفاهیم اصلی در صنعت بازاریابی دیجیتال، قیف فروش است. با وجود عجیب و غریب بودنش، می‌تواند یک شبه، یک کسب‌وکار را از هیچ و حالت ناشناخته به یک ماشین کسب‌وکار چند میلیون دلاری، با سیل عظیمی از مخاطبان تبدیل کند. در حقیقت متخصصان ماهری شغل خود را حول پیاده‌سازی این مفهوم برای کسب‌وکارها شکل داده اند.

قیف فروش، شبیه به قیف معمولی‌ است چرا که در فروش نیز چیزی شبیه به فیلتر شدن رخ می‌دهد. در بالای قیف بازدیدکنندگان بسیاری وجود دارد که ممکن است وارد قیف شوند اما برخلاف قیف معمولی تمام آنچه وارد قیف می‌شود به انتها نمی‌رسد.

در اتوماسیون بازاریابی، اغلب قیف فروش را به صورت یک فرآیند چند مرحله‌ای چند منظوره توصیف می‌کنند که در طی آن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل می‌شود. قیف فروش، چند مرحله‌ای می باشد، چراکه مخاطب از فاز آگاهی نسبت به برند تا فاز اقدام به خرید کردن باید مراحل متعددی را طی کند.

ایمیل‌های گرم پشت سرهم شامل مواردی مثل داستان‌های ارزش محور شخصی سازی شده، آموزش و حتی ترغیب مخاطبان به سمت وبینارها و البته پیشنهادات محصول، همه‌ی اینها در طی روزها و هفته‌ها انجام می پذیرند. حقیقت این است که بسیاری از مشتریان بالقوه در ابتدا از وب‌سایتتان خرید نمی‌کنند به خصوص اگر همین امروز با برند شما آشنا شده باشند؛ به زمان نیاز است. بنابراین قیف فروش یک فرآیند چند منظوره است. چراکه طیفی از تجارب رابطه‌سازی و برقرارکردن ارتباط وجود دارد که طی چندین مرحله رخ می‌دهد.

 

خواندن کامل مقاله:

https://pezhvakweb.ir/whats-the-sales-funnel

تفاوت وبلاگ و طراحی سایت


https://pezhvakweb.ir/wp-content/uploads/2017/09/free_resources_for_designers_april_2015_33.png

تفاوت وبلاگ با وب سایت چیست؟

چگونه می توان تشخیص داد صفحه ای که می بینیم یک وبلاگ است یا یک وب سایت؟
در
طراحی سایت و طراحی پرتال هیچ قانون همه گیری وجود ندارد،لیکن ۴ تفاوت اساسی میان این دو وجود دارد: فرمت(شکل)، نرم افزار، شخصیت و جامعه.

 

مهمترین عامل مشخص کننده یک وبلاگ از وب سایت شکل آن است. برای تمایز این دو از یکدیگر باید دید:
آیا مطالب به دنبال هم می آیند؟
آیا طول آنها تنها چند خط یا پاراگراف است؟ اگر نه آیا مطالب طولانی تر بوسیله لینک هایی مثل” بیشتر” یا” اینجا بخوانید” ادامه می یابند؟

نمایش کامل مقاله:

https://pezhvakweb.ir/differences-between-blog-and-site-design

۷ دلیل برای نیاز کسب‌وکار شما به ویدیو مارکتینگ

همان طور که هر از چند گاهی در همه زمینه‌ها تحولاتی رخ می‌دهد، در مارکتینگ هم شاهد تغییراتی هستیم که مسیر برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارها را تغییر داده است. ویدیو مارکتینگ یکی از مواردی است که اخیرا سبب تغییر و تحول در برنامه‌های کسب‌وکارهای بزرگ شده و تجربه نشان داده که دلایل بسیاری وجود دارد که هر کسب‌وکاری به ویدیو مارکتینگ رو بیاورد.

در ادامه به ۷ دلیل می‌پردازیم که شما را هم قانع خواهند کرد:

۱. ویدیوها مستقیما روی افراد تاثیر می‌گذارند:

چیزی که ویدیوها را مجزا می‌کند این است که قدرت صدا و تصویر را با هم دارند و به همین علت مستقیما روی افراد تاثیر می‌گذراند.

۲. فروش به تنبل‌ترین خریداران:

افرادی که در این عصر زندگی می‌کنند، آنقدر سرشان شلوغ است که به هیچ وجه حوصله خواندن متون طولانی را ندارند و به همین علت ویدیو انتخاب خوبی است که بواسطه آن، چنین افرادی را جذب کنیم. زیرا به واسطه ویدیو می‌توانیم در مدت زمان کوتاه، حجم بسیار بالایی از محتوا را به مخاطبان خود انتقال دهیم.

۳. افزایش فروش:

افراد با دیدن محصولات، راحت‌تر برای خریداری تصمیم می‌گیرند و همچنین صدا کمک می‌کند که همه توضیحات تکمیلی در مورد هم محصولات و هم خدمات بازگو شود. در نتیجه افراد همه چیز را در رابطه با محصولات یا خدمات شما در می‌یابند و همین کافیست که قدمی برای فروش بردارند.

۴. افزایش میزان اعتماد:

هنوز خیلی از افراد فروش آنلاین را قبول ندارند و ویدیو مارکتنگ فرصت خوبی است که آنها را با نشان دادن درست محصول خود، قانع کنیم که از فضای امنی خرید می‌کنند.

ویدیوهای معرفی محصولات و خدمات، روی زمان فعالیت فرد در وب‌سایت شما (Time on site) تاثیر مثبت می‌گذارند. همین افزایش زمان فعالیت در سایت، هم بر اعتماد موتورهای جستجو هم تاثیر مثبت می‌گذارد.

ویدیو مارکتینگ

 

مشاهده کامل این مقاله/مطلب:

https://pezhvakweb.ir/7-reasons-using-video-marketing

دانلود آخرین نسخه whmcs

دانلود آخرین نسخه whmcs – دانلود جدیدترین نسخه whmcs :

باسلام ، دبلیو اچ ام سی اس چیست ؟  اسکریپت مدیریت هاستینگ WHMCS یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین سیستم های مدیریت هاستینگ و صورت حساب می باشد . در حال حاظر اکثر هاستینگ های برتر ایران و برترین هاستینگ های دنیا نیز برای مدیریت صورت حساب ها و هاسینگ خود از این سیستم استفاده میکنند و این خود نشان دهنده محبوبیت این اسکریپت در ایران می باشد .

شما با اسکریپت whmcs میتوانید به راحتی میتوانید یک سیستم حهت فروش و ارائه خدمات هاست و دامنه (میزبانی وب) ، نمایندگی هاست و دامنه ، سرور مجازی و اختصاصی یا فروش لایسنس های نرم افزار (لایت اسپید ، سی پنل ، دایرکت ادمین و…) راه اندازی کنید ،این اسکریپت از زبان فارسی و درگاه های مختلف بانکی ایران نیز پشتیبانی می کند . و در حال حاظر قالب های فارسی بسیار زیادی نیز برای آن وجود دارد .

دانلود آخرین نسخه whmcs

 

دانلود آخرین نسخه WHMCS نال شده:

https://pezhvakweb.ir/whmcs-last-version

اسکریپت مدیریت هاستینگ WHMCS v7.2.3

اسکریپت مدیریت هاستینگ WHMCS v7.2.3 نهایی برای نخستین بار به صورت نال شده در بین سایت های دانلود اسکریپت منتشر شد. WHMCS یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت صورتحساب مشتریان و Hosting است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب میتوانید آخرین نسخه یعنی نسخه ۷.۲.۳ این اسکریپت که به صورت کامل نال شده و همچنین فایل زبان فارسی در این نسخه قرار داده شده است را دریافت کنید. از قابلیت های جدید این نسخه میتوان به سازگاری آن با نسخه ۷.۱ پی اچ پی اشاره کرد. در ادامه به قابلیت های کلی این سیستم اشاره می کنیم.

اسکریپت مدیریت هاستینگ WHMCS

 

نمایش کامل و توضیحات WHMCS 7.2.3 :

https://pezhvakweb.ir/whmcs-v7-2-3