طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

محل مناسب برای تبلیغات آنلاین

یکی از سوالاتی که همواره توسط صاحبان وب‌سایت‌ها مطرح می‌گرد، این است که چه مواردی سبب جلب توجه بازدیدکنندگان به تبلیغات موجود در سایت‌ها و در نتبجه کلیک بیشتر و کسب درآمد بیشتر آنها می‌شود؟ موضوعی که بطور قطعی درخواست آگهی‌دهندگان نیز است. زیرا جلب توجه مشتری به بنر تبلیغاتی، ارتباط مستقیمی با فروش و برندینگ دارد.

از موثرترین عوامل جلب توجه بازدیدکنندگان و افزایش تعداد کلیک‌های وارده، محل نمایش تبلیغات آنلاین در سایت است. هنگامی که بنرهای تبلیغاتی در مکان نامناسبی از وب‌سایت قرار بگیرند، تعداد کلیک‌های وارد شده بر آنها به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد.

تبلیغات آنلاین

 

برای مشاهده متن کامل و توضیحات به لینک اصلی مراجعه کنید:

https://pezhvakweb.ir/best-place-for-banner-ads/

ضرورت وجود صفحه فرود برای کمپین‌ها

https://pezhvakweb.ir/wp-content/uploads/2017/09/Tips-on-Buying-Tech-Insurance-750x450.jpg

 

یکی از دغدغه‌های هر کسب‌و‌کاری در حوزه دیجیتال این است که ترافیک جذب شده را به خوبی هدایت و سپس تعامل مورد نظر را ایجاد کند تا به درستی، هدف توسط کاربران دنبال شود. این هدف‌ها می‌توانند شامل ثبت‌نام، ثبت ایمیل، خرید، استفاده از خدمات و… باشند. جذب ترافیک به روش‌های مختلف اتفاق می‌افتد و شما به عنوان یک کسب‌و‌کار باید گام بعدی جذب ترافیک را به خوبی بدانید و یک برنامه فکر شده برای هدایت این ترافیک جذب شده داشته باشید تا مخاطبان کاری که می‌خواهید را انجام دهند. یکی از این روش‌ها طراحی صفحه فرود اختصاصی است که در این مطلب می‌خواهیم به آن بپردازیم و ضرورت صفحه فرود را در این امر در یک نمومه موردی بررسی کنیم:

TechInsurance یک ارائه دهنده بیمه آنلاین است که متخصص در فروش مجدد بیمه نامه برای کسب‌وکارهای صنعتی و فنی به حساب می‌آید. تمام مراحل و اجزای این کسب و کار در فضای وب‌سایتش اتفاق می‌افتد و مشتریان خود را به وسیله تبلیغات کلیکی(PPC) و یا از طریق امکانات تبلیغاتی گوگل (Google Adwords) به سمت وب‌سایت خود جذب می‌کند. اما برای بالا بردن میزان تعامل خود، تجربه خوبی را ثبت کرد که آن را در اختیار شما می‌گذاریم:

  • فرآیند طراحی فرضیه A/B Testing:

کارشناسان در رابطه با تبلیغات و جذب ترافیک این وب‌سایت به این نتیجه رسیدند؛ کاربرانی که توسط تبلیغات کلیکی (PPC) به صفحه اصلی TechInsurance.com هدایت می‌شوند در لحظه ورود با حجم زیادی از اطلاعات نظیر قراردادها، نحوه استفاده از خدمات، تاریخچه کسب‌و‌کار و… مواجه می‌شوند. بدین‌ترتیب ترافیک جذب شده به نوعی منحرف شده و به سمت اطلاعات پیش‌رو می‌روند، و خرید بیمه‌نامه‌ها به تعویق می‌افتد یا فراموش می‌شود. به همین دلیل، این شرکت تصمیم گرفت ترافیکی جذب شده را به یک صفحه فرود هدایت کند و در آنجا، مستقیم بگوید که هدف چیست؟ خوب این یک پیشنهاد جدید برای وب‌سایت بود و باید درستی آن به نسبت حالت گذشته بررسی می‌شد:

  • فرضیه A/B Testing:

برای جلوگیری از منحرف شدن ترافیک جذب شده و ایجاد تمرکز، یک صفحه فرود اختصاصی طراحی شد تا کاربرانی که به واسطه تبلیغات کلیکی جذب می‌شوند، پس از کلیک وارد این صفحه فرود شوند.

حالت A: هدایت ترافیک جذب شده به سمت صفحه اصلی وب‌سایت.

حالت B: هدایت ترافیک جذب شده به سمت یک صفحه فرود اختصاصی.

 

برای مشاهده متن کامل همراه با توضیحات به لینک اصلی مراجعه نمایید:

https://pezhvakweb.ir/why-landing-page-is-important-test/