گروه فنی و مهندسی چراغ چک (CheraghCheck) فعالیت با هدف ایجاد بزرگترین پایگاه جامع اطلاع رسانی و آموزش مباحث خودرو ، تولید ، معرفی و آموزش تجهیزات تعمیرگاهی و تهیه آموزش های لازم برای شروع بهترین شرایط کسب و کاربه همکاران درحوزه های زیراقدام نماید.
اولین بخش می تواند SEO یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو باشد. این کانال به شما کمک بسیاری برای جذب ترافیک می کند. حال بررسی می کنیم که این ترافیک در صورتی که شما برخی از موارد را رعایت نکرده باشید می تواند چه عواقبی به دنبال داشته باشد.
همهی آن چیزی که باید انجام دهید دنبال کردن تاکتیکهای که یکی از کاربران فعال در شبکه های اجتماعی آنها را تجربه کرده است:
کاربران توییتر Twitter عاشق عکس هستند
تقریباً در تمام سال ۲۰۱۴ هر زمان که پست جدیدی توئیت میکردم، پستم شامل یک تیتر و یک لینک بود که آن را به سایت من بازمیگرداند. بهطور میانگین هرماه حدود ۶ هزار نفر بازدیدکنندهی توئیتر داشتم.
پس وقتی با کاربران درست ارتباط برقرار کنید آنها جذب میشوند و عملی که شما میخواهید را انجام میدهند. بدینترتیب در راستای این آنالیزها، به بررسی یک تجربه در بهینهسازی صفحات وب و فرود میپردازیم:
Union Mission Ministries یک بنیاد خیریه با قدمت ۱۲۰ سال است که در راستای کمک به فقیران و بیخانمانها به انجام امور خیریه و جمعآوری کمکهای مالی، معنوی و نیروی انسانی میپردازد. چندی پیش این بنیاد در پروژه طراحی مجدد وبسایت خود تصمیم میگیرد برای تعامل و ایجاد اشتراک هر چه بیشتر، صفحات را بهینه سازی و تاثیرگذارتر کند.
UMM به منظور جذب داوطلبین بیشتر و جمعآوری میزان بیشتری از کمکهای نقدی به بازخوانی طراحی صفحه اصلی وبسایت پرداخت و در این راستا دکمههای فراخوان این صفحه را بررسی کرد و تصمیم گرفت این دکمههای فراخوان (call to action) را خواناتر کند. بدینترتیب دکمهای با عنوان “Give” در اولویت کار قرار گرفت. ترجیح بر این شد تا این دکمه به دو دکمه مجزای “Donate” و “Ways to Give” تبدیل شود و این حالت به نسبت حالت قبل بررسی شود. زیرا این دکمه به تنهایی حق مطلب را ادا نمیکرد.
به دلیل اینکه دستههای هدایت کننده یا همان تبها نمیتوانستند کاربران ورودی به صفحه اصلی را به درستی هدایت کنند و این هدایت نیازمند جزییات بیشتری بود، یک دکمه حذف و دو دکمه اضافه شد.
حالت A : وجود یک دکمه “Give” برای هدایت کاربران مشتاق به همیاری.
حالت B: وجود دو دکمه “Donate”(هدیه دادن) و “Ways to give”(روشهایی برای پرداخت) .