طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

انجمن تخصصی تجهیزات تعمیرگاهی خودرو

شرح فعالیت گروه فنی و مهندسی چراغ چک

گروه فنی و مهندسی چراغ چک (CheraghCheck) فعالیت با هدف ایجاد بزرگترین پایگاه جامع اطلاع رسانی و آموزش مباحث خودرو ، تولید ، معرفی و آموزش تجهیزات تعمیرگاهی و تهیه آموزش های لازم برای شروع بهترین شرایط کسب و کاربه همکاران درحوزه های زیراقدام نماید.

 

مشاهده توضیحات نمونه کار:

https://pezhvakweb.ir/portfolio-item/cheraghcheck

نصب، راه اندازی و پیاده سازی کامل انجمن ایکهربا

توضیح مختصر و کوتاه از انجمن متخصصین برق ایران

“ایکهربا” اولین سامانه از “گروه کهربا” می باشد که با عنوان “ سامانه تجهیزات صنعت برق ایران ” شروع به فعالیت کرده است. این سامانه اینترنتی با شعار “شما هم در جریان باشید” قصد انتقال دانش مرتبط با تجهیزات برق و برقراری ارتباط بین دولت، صنعت و دانشگاه را دارد.

 

برخی از امکانات:

  1. ۱۰ رنگ متفاوت
  2. واکنش گرا
  3. رتینا ردی
  4. استفاده از فونت اصلاح شده یکان و نمایش عالی و بدون مشکل فونت ها

 

نمایش توضیحات کامل:

https://pezhvakweb.ir/portfolio-item/ekahroba

چندین راه برای ثابت نگه داشتن ترافیک وب‌سایت

کانال‌های مختلفی هست که همواره به شما در ثابت نگه داشتن ترافیک وب‌سایت و همچنین باقی ماندن کاربران در وب‌سایت‌تان کمک می‌کند. استفاده از هر کدام از این کانال ها ترافیک بسیاری را به وب سایت شما سرازیر خواهد کرد اما اگر برخی از بخش ها دارای حداقل استاندارد مورد نیاز نباشد، رفته رفته منجر به کاهش ترافیک وب سایت شما می شود.

اولین بخش می تواند SEO یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو باشد. این کانال به شما کمک بسیاری برای جذب ترافیک می کند. حال بررسی می کنیم که این ترافیک در صورتی که شما برخی از موارد را رعایت نکرده باشید می تواند چه عواقبی به دنبال داشته باشد.

 

خواندن مقاله کامل:

https://pezhvakweb.ir/make-website-traffic-stable

نکاتی برای افزایش بازدهی در شبکه‌های اجتماعی

اگر شما خواهان دریافت ترافیک سایت بیشتر از شبکه های اجتماعی هستید، فکر می‌کنید به‌روزرسانی مطالبتان کافی است؟
اگر به همین سادگی بود تعداد فالوورها تضمین می‌کرد که هرماه شبکه های اجتماعی صدها هزار بازدیدکنندهداشته باشند ولی درواقع این‌چنین نیست. پس چگونه می‌توانید دنبال کنندگان بیشتری به‌دست آورد؟

همه‌ی آن چیزی که باید انجام دهید دنبال کردن تاکتیک‌های که یکی از کاربران فعال در شبکه های اجتماعی آنها را تجربه کرده است:

شبکه‌های اجتماعی

کاربران توییتر Twitter عاشق عکس هستند

تقریباً در تمام سال ۲۰۱۴ هر زمان که پست جدیدی توئیت می‌کردم، پستم شامل یک تیتر و یک لینک بود که آن را به سایت من بازمی‌گرداند. به‌طور میانگین هرماه حدود ۶ هزار نفر بازدیدکننده‌ی توئیتر داشتم.

 

مشاهده مقاله کامل:

https://pezhvakweb.ir/tips-to-increase-efficiency-in-sem

بهینه‌سازی صفحات وب از دید واکنش کاربران


شناسایی واکنش کاربران نسبت به طراحی شما، جز اصول مهمی است که باید روی آن مطالعات و آزمایشات زیادی انجام داد. اینکه کاربران و مخاطبان به رنگ‌ها چه واکنشی می‌دهند؟ کلمات را برای خود چگونه معنی می‌کنند؟ چطور فکر می‌کنند؟ سطح انتظار و فهمشان چطور تعریف می‌شود؟ یا تا چه حد صبور هستند؟ و… همه و همه سوالاتی در این زمینه هستند تا شما را در مسیر درستی از ایجاد ارتباط با مخاطب قرار دهند. همانطور که مشاهده می‌کنید در برابر عمل شما در طراحی صفحات وب و تولید محتوا، عکس العمل های زیادی وجود دارد که آنالیز آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بهتر فکر کنید، بهتر طراحی کنید و بهتر ارتباط برقرار کنید.

پس وقتی با کاربران درست ارتباط برقرار کنید آنها جذب می‌شوند و عملی که شما می‌خواهید را انجام می‌دهند. بدین‌ترتیب در راستای این آنالیزها، به بررسی یک تجربه در بهینه‌سازی صفحات وب و فرود می‌پردازیم:

Union Mission Ministries یک بنیاد خیریه با قدمت ۱۲۰ سال است که در راستای کمک به فقیران و بی‌خانمان‌ها به انجام امور خیریه و جمع‌آوری کمک‌های مالی، معنوی و نیروی انسانی می‌پردازد. چندی پیش این بنیاد در پروژه طراحی مجدد وب‌سایت خود تصمیم می‌گیرد برای تعامل و ایجاد اشتراک هر چه بیشتر، صفحات را بهینه سازی و تاثیرگذارتر کند.

  • فرآیند طراحی فرضیه A/B Testing:

UMM به منظور جذب داوطلبین بیشتر و جمع‌آوری میزان بیشتری از کمک‌های نقدی به بازخوانی طراحی صفحه اصلی وب‌سایت پرداخت و در این راستا دکمه‌های فراخوان این صفحه را بررسی کرد و تصمیم گرفت این دکمه‌های فراخوان (call to action) را خواناتر کند. بدین‌ترتیب دکمه‌‌ای با عنوان “Give” در اولویت کار قرار گرفت. ترجیح بر این شد تا این دکمه به دو دکمه مجزای “Donate” و “Ways to Give” تبدیل شود و این حالت به نسبت حالت قبل بررسی شود. زیرا این دکمه به تنهایی حق مطلب را ادا نمی‌کرد.

  • فرضیه A/B Testing:

به دلیل اینکه دسته‌های هدایت کننده یا همان تب‌ها نمی‌توانستند کاربران ورودی به صفحه اصلی را به درستی هدایت کنند و این هدایت نیازمند جزییات بیشتری بود، یک دکمه حذف و دو دکمه اضافه شد.

حالت A : وجود یک دکمه “Give” برای هدایت کاربران مشتاق به همیاری.

حالت B: وجود دو دکمه “Donate”(هدیه دادن) و “Ways to give”(روش‌هایی برای پرداخت) .

بهینه‌سازی صفحات وب

 

برای مشاهده مقاله کامل به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://pezhvakweb.ir/optimizing-with-customer-reactions