طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

آیا وب‌سایت شما نیاز به بهینه‌سازی دارد؟

کلمه SEO مخفف “بهینه‌سازی موتورهای جستجو” است. شما اگر قصد استخدام یک متخصص سئو را دارید باید در نظر داشته باشید که متخصص سئو می‌تواند کمک بسیار زیادی را به بهبود وب‌سایت شما کمک کند درعین‌حال امکان دارد این کار یک ریسک بزرگ برای وب‌سایت شما باشد و به اعتبار وب‌سایت شما لطمه وارد کند.

بسیاری از متخصصان سئو ویا شرکت‌های فعال در زمینهٔ سئو و حتی مشاوران سئو خدمات مفیدی را برای وب‌سایت‌ها انجام می‌دهند.

ازجمله:

• بازبینی محتوا و ساختار وب‌سایت‌ها

• ارائه راهکارهای فنی جهت توسعه وب‌سایت ازجمله در زمینه‌های میزبانی، تغییر آدرس‌ها، صفحات دارای خطا، استفاده از جاوا اسکریپت و غیره

• تولید و یا توسعه محتوای سایت

• مدیریت کمپین‌های کسب‌وکار آنلاین

• تحلیل کلیدواژه‌ها

• آموزش SEO

• مشاوره تخصصی بر روی یک کسب‌وکار خاص و موقعیت جغرافیایی خاص

در نظر داشته باشید که صفحه نتایج گوگل شامل نتایج جستجوها و تبلیغات گوگل می‌باشد.

 

ادامه مقاله:

https://pezhvakweb.ir/does-your-website-need-optimization

جایگزین‌های گوگل آنالیتیکس و مزایای آنها

گوگل آنالیتیکس به واسطه آنالیز دقیقی که از وضعیت وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهد، به عنوان یکی از الزامات وبسایت و وبلاگ هر کسب‌وکاری مطرح می‌شود. اما با توجه به محدودیت‌های ناشی از تحریمی که توسط گوگل برای بعضی از وب‌سایت‌های ایرانی اعمال شده است، لازم شده تا ابزارهای دیگری در این بازار مطرح شوند که شاید بهترین گزینه نباشند؛ اما حتی می‌توانند سرویس بهتری نسبت به گوگل آنالیتیکس ارائه دهند و امکانات بیشتری از لحاظ آنالیزی و رابط کاربری ارائه دهند. در ادامه به معرفی ۵ تا از این جایگزین‌های گوگل آنالیتیکس می‌پردازیم که بعضی از آنها رایگان و بعضی دیگر فقط در صورت انتخاب یکی از بسته‌های درنظر گرفته شده توسط خود سرویس (Premium Plan) نیز قابل استفاده هستند که عموما باید هزینه‌ای برای این دسته‌ها پرداخت کنید:

۱- Piwik

Piwik یکی از سرویس‌های آنالیز نسبتا شناخته شده‌ای است که رابط کاربری ساده‌ای دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است. از طرفی نصب آن در چند مرحله کوتاه صورت می‌گیرد و در زمان بسیار بسیار کوتاهی قابل انجام است. یکی دیگر از مواردی که Piwik را میان کاربرانش محبوب کرده، متن‌باز بودن این سرویس است.

ادامه مقاله:

https://pezhvakweb.ir/replacements-for-google-analytics

هزینه های تبلیغات اینترنتی در سال ۲۰۱۲ به بیش ۱۰۰ میلیارد دلار رسید


تبلیغات اینترنتی – ای مارکتر که یکی از فعالترین وب سایت های دنیا در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است در چند وقت گذشته از وضعیت تبلیغات اینترنتی در سراسر دنیا پرده برداری کرد. این وب سایت بیان کرده که که در سال ۲۰۱۲ حدود ۱۰۲ میلیارد دلار صرف هزینه های تبلیغات اینترنتی شده است که این رقم برای روش تبلیغی ای که در ۲۰ سال پیش حتی وجود نداشت، رقم بسیار قابل توجهی محسوب می گردد.

تبلیغات اینترنتی

ادامه مقاله:

https://pezhvakweb.ir/internet-advertising-costs-reached-more-than-100-billion-in-2012

۱۰ ایده کسب و کار برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی

اگر به کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب و کار علاقمندید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا نگران بودجه اولیه آن هستید، کسب و کارهای اینترنتی گزینه‌ی خوبی برای شروع هستند. هزینه‌های راه‌اندازی اینگونه کسب و کارها به نسبت کم و دامنه‌ی کسب و کارهایی که می‌توانید راه‌اندازی کنید وسیع است. در این مطلب ۱۰ ایده برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی به علاقمندان کارآفرینی ارائه شده‌است:

کارآفرینی

۱. راه‌اندازی وب‌سایت‌های آموزشی

با توجه به مهارت یا تخصصی خود می‌توانید یک وبسایت آموزشی راه‌اندازی کنید و با ارائه‌ی محتوای مناسب آن‌را به یک کسب و کار اینترنتی تبدیل کنید. امروزه نمونه‌های فراوانی از وبسایت‌های آموزشی در اینترنت موجود است. با گسترش فناوری اینترنت و گوشی‌های هوشمند انقلابی در حوزه‌ی آموزش در حال رخ‌دادن است. بسیاری از دانشگاه‌های معروف دنیا وبسایت‌های خود را مجهز به دوره‌های آموزشی رایگان کرده‌اند. آموزش یک نیاز دائمی است که هیچ‌گاه به‌طور کامل برآورده نخواهد شد. پس اگر خوب عمل کنید و محتوای باکیفیت ارائه دهید احتمال موفقیت شما زیاد است. اینجا و اینجا و اینجا چند نمونه از وبسایت‌های آموزشی موجود هستند.

 

ادامه مقاله:

https://pezhvakweb.ir/10-business-ideas-for-internet-entrepreneurs

چرا فالورهای رسانه اجتماعی تان به مشتریان وب سایت تان تبدیل نمی شوند؟

شما ۲۴ ساعت گذشته را روی جلب توجه مخاطبین در فیس بوک، تویتر، لینکدین، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به تجارت و سایت خود صرف کردید. شما هم چنین شعار سایت خود را در این رسانه ها بسط دادید و تمامی آمارهای مربوط به بازدید ویدئو در تویتر را بررسی کردید و به این فکر افتادید که چگونه می توانید فالورهای بیشتری به دست بیاروید و چگونه می توانید این افراد را ترغیب به برقراری تعامل متداوم با خود کنید.

شبکه های اجتماعی

هنوز هیچ یک از فالورهای رسانه اجتماعی تان به مشتریان سایت تان تبدیل نشده اند و هیچ موردی را از سایتتان خریداری نکرده اند. آیا این شایعه است که دیگر نمی توان از رسانه های اجتماعی، مخاطبینی را به سایت جذب نمود؟ یا این که شما از این استراتژی برای افزایش میزان مخاطبین خود استفاده می کنید؟

نگاهی به بررسی های ۲۰۱۵ اخیر Pew Research بیاندازید. در این بررسی اعضای تیم Pew از شرکت کنندگان در تست خواستند تا نظرشان را در باره اپلیکیشن ها چت بگویند- نتیجه به دست آمده از این تجارت بسیار شگفت انگیز بود. ۳۶ درصد از دارندگان گوش همراه از برنامه هایی نیز واتس آپ، کیک (KIK) و یا آی مسیج استفاده می نمودند و حدود ۴۹ درصد از دارندگان گوشی همراه که مابین ۱۸ تا ۲۹ سال سن داشتند، از اپلیکیشن های چت به طور مداوم استفاده می کردند.

ادامه مطلب:

https://pezhvakweb.ir/why-do-not-your-social-media-feeds-turn-into-your-website-customers