طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

چرا فالورهای رسانه اجتماعی تان به مشتریان وب سایت تان تبدیل نمی شوند؟

شما ۲۴ ساعت گذشته را روی جلب توجه مخاطبین در فیس بوک، تویتر، لینکدین، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به تجارت و سایت خود صرف کردید. شما هم چنین شعار سایت خود را در این رسانه ها بسط دادید و تمامی آمارهای مربوط به بازدید ویدئو در تویتر را بررسی کردید و به این فکر افتادید که چگونه می توانید فالورهای بیشتری به دست بیاروید و چگونه می توانید این افراد را ترغیب به برقراری تعامل متداوم با خود کنید.

شبکه های اجتماعی

هنوز هیچ یک از فالورهای رسانه اجتماعی تان به مشتریان سایت تان تبدیل نشده اند و هیچ موردی را از سایتتان خریداری نکرده اند. آیا این شایعه است که دیگر نمی توان از رسانه های اجتماعی، مخاطبینی را به سایت جذب نمود؟ یا این که شما از این استراتژی برای افزایش میزان مخاطبین خود استفاده می کنید؟

نگاهی به بررسی های ۲۰۱۵ اخیر Pew Research بیاندازید. در این بررسی اعضای تیم Pew از شرکت کنندگان در تست خواستند تا نظرشان را در باره اپلیکیشن ها چت بگویند- نتیجه به دست آمده از این تجارت بسیار شگفت انگیز بود. ۳۶ درصد از دارندگان گوش همراه از برنامه هایی نیز واتس آپ، کیک (KIK) و یا آی مسیج استفاده می نمودند و حدود ۴۹ درصد از دارندگان گوشی همراه که مابین ۱۸ تا ۲۹ سال سن داشتند، از اپلیکیشن های چت به طور مداوم استفاده می کردند.

ادامه مطلب:

https://pezhvakweb.ir/why-do-not-your-social-media-feeds-turn-into-your-website-customers

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.