طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

۱۰ موردی که درباره طراحی سایت مستقل باید بدانید


https://pezhvakweb.ir/wp-content/uploads/2017/09/18258-NRW66Q1-1140x400.jpg

 

من در دهه پیش طراح وب سایت مستقل بودم و روزهایی وجود داشت که مجبور شدم از این کار استعفا بدهم. طراحی وب سایت مستقل و یا هر شغل مستقل دیگر به معنای کار کردن در خانه و برنامه ریزی انعطاف پذیری نمی باشد. موارد خیلی سختی در این شغل طراحی سایت مستقل وجود دارد.

 

شغل طراحی وب سایت مستقل دارای بالا و پایین هایی می باشد. این شغل نیازمند افرادی با ویژگی پایداری و صبر هستند تا در این راه موفق شوند. من درباره طراحی سایت مستقل موارد زیادی را شنیده ام. مواردی وجود دارد که مردم فراموش کرده اند تا درباره طراحی سایت مستقل به شما بگویند.

۱. افت و خیزهایی در درآمد شغل طراحی سایت مستقل وجود دارد

زمانی که شغل طراحی وب سایت مستقل را انتخاب می کنید، باید به یاد داشته باشید که شما دارای یک درآمد همیشگی نیستید- افت و خیز های در این مورد وجود دارد. گاهی اوقات کار و پروژه های طراحی سایتی زیادی را در اختیار دارید و گاهی هم حتی یک پروژه طراحی وب سایت به شما پیشنهاد نمی شود.

این مشکل هم برای طراحان وب سایت با تجربه و هم مبتدیان این شغل روی می دهد. شما باید توسط پس انداز کردن و برنامه ریزی، این شرایط را کنترل کنید.

زمان هایی که با پروژه های زیاد طراحی سایت سرتان شلوغ می شود را نیز پیش بینی و برنامه ریزی کنید. طراحان وب سایت مستقل دیگری را بشناسید تا در این مواقع مشتریان طراحی سایت را به آن ها ارجاع دهید، مطمئن باشید که آن ها هم این کار را برای شما انجام خواهند داد.

 

ادامه مقاله:

https://pezhvakweb.ir/10-things-you-need-to-know-about-designing-an-independent-site

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.