طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

چرا طراحی سایت خوب نتایج بازاریابی بهتری در پیش دارد؟

طراحی سایت خوب و حرفه ای می تواند تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شرکت ها داشته باشد و باعث موفقیت های شغلی شرکت ها گردد.

تمامی ما، به عنوان طراح، از اهمیت وبسایت هایی که به لحاظ دیداری دارای ظاهر و طراحی دلنشینی هستند آگاهی داریم. اما این موضوع بسیار جدی تر و مهم تر از آن است. طراحی خوب و مناسب تاثیر بسیار بیشتری دارد نسبت به اینکه سایت فقط در ظاهر خوب به نظر آید و نیز نوعی ابزار برند سازی و بازاریابی به شمار می آید که واقعا می تواند نتیجه بخش باشد.
در این بخش، ۱۰ دلیل اهمیت طراحی خوب به لحاظ بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهیم و همچنین نگاهی داریم بر وبسایت ها و برندهای اندکی که پیام ها و ایده ها را به زیبایی انتقال می دهند.

طراحی سایت خوب

اولین تاثیر
اولین تاثیر با اولین چیزهایی که کاربر در مورد سایت شما مشاهده می کند رقم می خورد، مانند رنگ، فن چاپ و تصاویر. این عناصر چه پیامی را منتقل می کنند؟ آیا این ارتباط واضح و سازماندهی شده می باشد یا بی نظم و نامعقول؟ هر پیامی که کاربر از اولین نظر به سایت دریافت می کند، تمامی ارتباطات آتی را شکل می دهد.
سایت شما باید طراحی خوب و مناسبی داشته باشد تا کاربران در آینده نیز به آن مراجعه نمایند. این امر مستلزم طراحی است که محتوی و اطلاعاتی را بر هم منطبق می سازد که مشاهده و درک و فهم آنها راحت است.

تاثیر پایدار
کاربران پس از آن نگاه اولیه به دنبال دلیلی هستند تا بازدید و مطالعه دقیق تری از سایت، شرکت و یا برند شما داشته باشند. بنابراین، دلایل بیشتری برای آنان فراهم نمایید. چیزی را برای کاربران به نمایش بگذارید که طراحی آن مخصوص برند یا شرکت شما باشد. (ویژگی های تصویری خوب روش آسانی برای انجام این کار می باشند.)
صفحه خانگیِ دارای ظاهر چشمگیر تاثیر بسیار خوبی دارد، البته سایر صفحات، عناصر و ابزارهای سایت نیز باید به همان اندازه خوب و مناسب طراحی گردند. اینگونه به موضوع بیاندیشید: احتمال دارد بیش از نیمی از کاربران از طریق صفحه ای غیر از صفحه خانگی به وبسایت شما مراجعه کنند و بازدید سایت را از آن صفحه شروع نمایند.

 

ادامه:

https://pezhvakweb.ir/why-a-good-website-design-has-better-marketing-outcomes

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.