طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت، پشتیبانی سایت،طراحی گرافیکی، گرافیک چاپی و ...

بک‌لینک خوب یا بد؟

بک‌لینک خوب یا بد | بک‌لینک‌های بد به بک‌لینک‌هایی گفته می‌شود که از طریق وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و با محتوای سطح پایین به سمت وب‌سایت شما روانه می‌شود.

تفاوت اصلی لینک‌های خوب و بد در واقع بر سر وب‌سایت‌هایی هستند که از آن‌ها لینک می‌گیرید. بک‌لینک‌های بی‌کیفیت در کوتاه مدت شاید به شما برای رشد وب‌سایت و جایگاه بهتر در نتایج موتورهای جستجو کمک کنند اما در بلند مدت با توجه به تغییر الگوریتم‌های گوگل، رفته رفته تاثیر منفی پیدا خواهد کرد و این لینک‌های غیر طبیعی و بی‌کیفیت، موقعیت و جایگاه وب‌سایت شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو متزلزل خواهند کرد.

اما از سوی دیگر، بک‌لینک خوب، بک‌لینکی است که به صورت طبیعی ساخته شده باشد. به این معنی که ترجیحا برای آن هزینه‌ای پرداخت نشده باشد. لینک‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند نیز یکی از بهترین انواع بک‌لینک برای وب‌سایت‌تان هستند. همچنین حائز اهمیت است که دوران بک‌لینک‌ های درون سایدبار یا فوتر برای گوگل (حداقل در الگوریتم‌های جدید) به سر آمده است و استفاده از آن‌ها کمکی به شما نخواهد کرد و همچنین امکان این که توسط گوگل مورد جریمه قرار بگیرید نیز وجود خواهد داشت.

بک‌لینک خوب یا بد

حال با این تفسیر که ما می‌دانیم بک‌لینک‌های خوب چگونه هستند، به ۲ راه برای جلوگیری از دریافت بک‌لینک‌های نامناسب می‌پردازیم:

 

نمایش کامل مقاله:

https://pezhvakweb.ir/backlink-good-or-bad/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.